Dolazi toplo vrijeme. Zamijenite čim više druženja s vašim djetetom nekom vanjskom aktivnošću. I obična šetnja bolja je od sjedenja u kući. Sljedeće vježbe i igre koje predlažemo svakako nisu dovoljne kao jedina djetetova aktivnost, ali su dobrodošle kao dopuna treninzima.

Ograničite vrijeme gledanja televizije.
Igrajte se što više igara koje zahtijevaju fizičku aktivnost, poput uvijek popularnih skrivača, lovice, graničara, kokota, nogometa, dodavanja,...
Ograničite ispijanje sokova
Nemojte da glavni obroci bivaju zamijenjeni slatkišima.

Ako nemate priliku izaći u prirodu, evo nekoliko aktivnosti koje se mogu provoditi u kući:
  • preskakivanje užeta – barem 20 skokova u prvome tjednu a zatim postupno povećanje
  • plank – položaj sličan skleku: oslanjanje na laktove, kukovi podignuti, leđa ravno.
  • "sjedenje" uza zid – polučučanj leđima oslonjenima o zid
  • sklekovi – najprije vježbajte s rukama na povišenom, npr. niskom stoliću ili krevetu. Kada dijete uspije napraviti 12 ponavljanja, snizite položaj ruku.
Mjerite vrijeme u vježbama izdržaja kako bi dijete moglo vidjeti svoj napredak.

Morate znati da je rana specijalizacija, odnosno određivanje jednog sporta, dosadno, zamorno i kontraproduktivno za djecu. Zato u Bumbar sportu treniramo sve atletske discipline kako bismo djeci omogućili što više sadržaja, učinili im treninge zanimljivijima te optimalno utjecali na psihomotorni razvoj.

Prijava za newsletter

Upišite se i budite obaviješteni o našim organizacijama

Uskoro i ova mogućnost!

Slijedi nas:
Kontakt
  • Kontakt:
    Bumbar sport j.d.o.o.
    Zelengajska 31, Oroslavje
    095/ 354-86-33
Atletska škola
  • Oroslavje 1. grupa (5-10 god.)
    uto i čet 19:00 - 20:00h, dvorana
    Oroslavje 2. grupa (svi stariji)
    uto i čet 20:00 - 21:00h, dvorana
    pon, sri, pet 8-9:30 ili 13:30-15, igralište
    subota 12:00 - 13:30, igralište
  • Krapina:
    pon: 20:00 - 21:00 h
    sri i pet: 17:00 - 18:00 h
    5-15 godina
    OŠ A. Cesarec, dvorana